Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Vetší snůšku nesmyslů takhle pěkně pohromadě už jsem dlouho nečetl. Ztráta času, jak pro mě, tak pro autora....

13 10
možnosti
Foto

Co je v článku nesmysl? já těžil z Wikipedie tak bych se obrátil na ně :D Nesmysl je váš příspěvek, já neuvedl nic, co by nebylo založeno na pravdě. :-P

8 10
možnosti
Foto

No, mladý příteli, mám pro tebe radu. Odstěhuj se do Koree, severní. Tam na tebe USA ani Bilderberg svými zločineckými pařáty, zatím nedosahnou. ;-DR^

17 15
možnosti
Foto

Typicky bezzubý příspěvek. Přemýšlím jak to napsat diplomaticky takže: KLDR je utopie se kterou rovněž nesouhlasím a tamní obyvatele lituji. Protože tam je něco špatně ještě neznamená, že USA dělají všechno správně, sypat bomby na civilisty a říkat tomu bezletová zóna, vměšovat se tak brutálně, to je podle Vás správně. Pak jste zlý člověk který vidí v první řadě sebe. Já vidím v první řadě všechny....

10 10
možnosti
KB

Už xxx krát omleté blbosti.

14 7
možnosti
  • Počet článků 166
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2140x
web counter