Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

akazu

29. 9. 2011 21:00
Tak jsem se trošku podíval,

o čem ten protest je a musím říct, že tihle lidi mají moje sympatie. Navíc jsem si početl přímo na stránkách Anonymouse údaje nezkreslené médii. Díky za článek!!!R^R^R^

0 0
možnosti

pgjed

20. 9. 2011 8:03
Spolek vysoce specializovaných blbečků!

Kteří mají dost technických schopmostí na to, aby prováděli prasečiny, které provádí, na druhé straně nemají za mák rozumu, aby domysleli alespoň hrubé souvislosti svých výmyslů. Takže jediná koule v celé věci je ta, kterou jsou střelení! ;-D

Borečci by potřebovali velký bič a malý dvůr s vyhnat po nějaké fyzické práci, aby zjistili, že život má i jiné stránky, než jsou ty webové. :-)

0 0
možnosti

Pavel Skeptik IV

19. 9. 2011 11:08
Jsem rád,

že máme další hrdiny co bojují proti prohnilé demokracii! A co takhle zkusit to  proti té Číně, když ji nechcete lézt do...Nebo proti Rusku. A když proti demokracii, zkuste Izrael! Ale to neuděláte, protože se máte rádi a nechcete kulku do palice nebo spadnout pod metro! ;-€

Vzůru hrdinové! ;-(

0 0
možnosti

akazu

29. 9. 2011 21:10
Re: Jsem rád,

Kdyby byla k Číně alternativa, kupuji výhradně věci, vyrobené jinde.  Bohužel korporace mi to zrovna neusnadňují, protože když se jich zeptám na zemi původu výrobku,  odmítnou mi odpovědět. Z tohoto důvodu nenakupuji například u Tescomy. Samozřejmě jsem proti okupaci Tibetu...   ...atp. Ale to neznamená, že když  se mi něco nelíbí na státě "demokratického smýšlení" ozvu se. Každý na to má právo a ten, kdo jej nevyužívá k jejich obraně, riskuje jejich ztrátu. Takže minimálně z tohoto důvodu souhlasím s Okupací Wallstreet.

0 0
možnosti

pan Rosomak

19. 9. 2011 10:56
souhlasili?

0 0
možnosti

pan Rosomak

19. 9. 2011 11:04
Re: souhlasili?

Jiste bez pochyb by souhlasili. Jenze anonymous jsou neuveritelne roztristeni, nebot prakticky kazda vetsi nezavisla skupina jak hackeru tak crackru se k nim "prihlasila" a schovava se za nimi. Neni tedy ani moc divne kdyz od nich uslysite na nektere otazky dva protichudne nazory, proste proto ze kazda bunka je nezavisla a mysli si neco jineho. A to se stava stale casteji a casteji. Z anonymous se tak prestava stavat skupina, ale spise se z toho slova stava synonymum pro hackera. Co se zverejnovani tajnych informaci tyce. Jiste je spatne ze nektere informace jsou tajne, ale nektere jsou tajne z velice dobreho duvodu a zverejnenim diplomatickych depesi riskujete prinejmensim poskozeni svemu statu a zajmu svych spoluobcanum a v horsim pripade zdravy a zivoty lidi Vasemu statu slouzicim. A co se Vas osobne tyce. Z toho co jsem precetl, Vy jiste nejste komunista, Vy jste anarchista a to je mnohem nebezpecnejsi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 166
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2140x
web counter